گروه توزین ، شرکت صنعتی فرد ایران گروه توزین ، شرکت صنعتی فرد ایران

شرکت صنعتی فرد ایران

تاسیس 1337

بیش از60 سال تجربه حضور در صنعت توزین کشور

شرکت صنعتی فرد ایران  با رشد مستمر و گسترش مداوم فعالیت‌های تولیدی خود طی بیش از 60 سال حضور در عرصه صنعت  توزین و ابزار دقیق و با توجه به تمایل روز افزون مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی، وسعت كارخانجات را بالغ بر 43.000 مترمربع گسترش داده که مشتمل بر 14.000 مترمربع زیر بنای سالن‌های تولید، 600 مترمربع ساختمان‌های اداری و رفاهی و همچنین فضای اداری واحدهای ستادی مستقر در دفتر مركزی که در حال حاضر بالغ بر 1.250 مترمربع می‌باشد.

با انتقال تكنولوژی باسكول‌های بتن‌فلز پیش‌ساخته و بهینه‌سازی آن و پتانسیل موجود در بازار آنها و ضرورت تسریع در حمل‌و نقل داخلی كارخانجات، تجهیزات پیشرفته و مدرنی همانند تعداد قابل ملاحظه‌ای جرثقیل‌های سقفی با ظرفیت‌های متنوع از 5 تا 30 تن، گیوتین، دستگاه‌های جوش و ركتی فایر، ایستگاه‌های مركزی بتن، آزمایشگاه‌های متنوع كنترل كیفیت، قالب‌های انبوه جهت تولید سازه‌های بتنی، دستگاه تراش، برش پلاسما، فرز و... نصب گردیده و لذا با توجه به وسعت فضای تولیدی و تجهیزات مزبور و تاسیسات رفاهی جهت كاركنان، این شركت را در حال حاضر به عنوان بزرگترین واحد تولیدی باسكول‌های جاده‌ای در سطح منطقه قرار داده و در تولید محصولات ابزار دقیق در صنعت خود پیشرو و هم‌اکنون در رده 8 شرکت برتر جهان در صنعت توزین به شمار آمده و به لحاظ تعداد تولید و به تأیید بسیاری از خریداران و تأمین‌کنندگان داخلی و خارجی، دارای بزرگترین کارخانه سازنده سازه‌های بتنی پیش‌ساخته جهان در صنعت توزین می‌باشد.

علاوه بر سرمایه‌گذاری‌های ثابت فوق‌الذکر با استفاده از فن‌آوری‌های نوین و در جهت سهولت دسترسی مشتریان دو لینك خط دور شوال تلفن چهار شماره‌ای 8234  و 8166 در ستاد مركزی نصب گردیده كه در حوزه شماره‌های داخلی تا 9999 قابلیت دستری داشته كه در ارتباط برون سازمانی نقش بسزایی را داشته است.

سیستم جامع مكانیزاسیون شامل نرم‌افزارهای متعدد فروش، بازاریابی، خدماتی، مالی و اداری منصوبه در شركت كه به صورت وب در دسترس كلیه مشتریان و نیروهای ستادی، تولیدی و پشتیبانی قرار گرفته، شركت را در حوزه ابزار دقیق و كالیبراسیون در تراز كمپانی‌های معتبر بین‌المللی قرار داده است.

وجود آزمایشگاه آكرودیته و همكار سازمان ملی استاندارد در قالب یكی از شركت‌های گروه بنام شرکت صنایع پارس سیوان الكتریك با مدرن ترین تجهیزات آزمایشگاهی بازوی بسیار مطمئن برای این گروه بوده كه با رصد كیفیت و حساسیت و دقت سیستم‌های منصوبه ضریب اطمینان ما را به محصولات تولیدی مان مستمراً افزایش می‌دهد. مجموع نیروهای شاغل در كلیه واحدهای تحت پوشش در حال حاضر بیش از 500 نفر بوده كه عمدتاً فارغ‌التحصیل دوره‌های كاردانی، كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكتری می‌باشند.

شاخص‌ترین واحد در این شركت از دیرباز تاكنون واحد R&D بوده كه از بدو تاسیس تا امروز موفق گردیده پروژه‌های وزین و پیچیده عملی و منحصر به فردی را در سطح كشور همچون، تست‌بالانسینگ، سیستم‌های متنوع توزین دینامیك و... را مطالعه، طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی و نگهداری نماید. توانمندی بالفعل و پتانسیل بالقوه گروه باعث گردید تا مسئولین عالی‌رتبه سازمان بنادر و دریانوردی و گمرگات از سال 1385 تاكنون راهبری سیستم‌های توزین در بزرگترین مجتمع بندری خاورمیانه (شهید رجایی و شهید باهنر) را به گروه توزین واگذار نمایند.

انتخاب گروه توسط نهادهای حكومتی همچون، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد، وزارت تعاون، كار، رفاه و امور اجتماعی در سالیان متوالی به عنوان واحد تولیدی نمونه منبعث از آرمان‌های متعالی موسس مجموعه كه در سال 2011 میلادی به عنوان مرد سال اندازه شناسی در جهان انتخاب گردیده، شده است.

نصب بیش از 11,500 دستگاه انواع باسکول در اقصی نقاط كشور، كشورهای آسیای میانه، افغانستان، عراق و حتی آفریقا در طی بیش از دو دهه حضور در عرصه اقتصادی كشور ناشی از تلاش مدیران و كاركنان متعهد، دلسوز، خلاق و مبتكری است كه هماره اهداف استراتژیك سازمان را مد نظر قرار داده و مشتری را نه تنها محور فعالیت خود بلكه ولی‌نعمت و مركز ثقل فعالیت خود می دانند. لذا در حال حاضر قادریم كه ماهیانه 200 دستگاه باسكول در مدل‌های متنوع، ظرفیت‌های مختلف و ابعاد گوناگون، تولید، نصب و راه اندازی نماید.

  • با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امید آن داریم كه به فضل خداوند منان در افق 1404 در زمره سه شركت برتر جهان در حوزه ابزار دقیق، كالیبراسیون و اتوماسیون صنعتی قرار گیریم.